• Kisakalliossa

    Tapahtuu

Varaa nyt

1. Tarkenna

1. Ota yhteyttä

3. Jalkapallokentän varaaminen onnistuu vain puhelimitse. Haluamme varmistua että tekonurmikentän kaikki palvelut (alkuverryttelytilat, pukukopit, lajisi vaatima kalusto) ovat käytössäsi.

Jalkapallokentän varaukset ja tiedustelut:

Elina Kaukojärvi, avainasiakasvastaava

+358445846518

1. Ota yhteyttä

3. Padel-kentän varaaminen onnistuu vain puhelimitse. Ole reippaasti yhteydessä asiakaspalveluumme, niin katsotaan ensimmäinen sinulle sopiva vapaa aika!

Padel-kentän varaukset ja tiedustelut:

Kisakallion vastaanotto

(019) 31511

1. Ota yhteyttä

3. Tennis-kentän varaaminen onnistuu vain puhelimitse. Ole reippaasti yhteydessä asiakaspalveluumme, niin katsotaan ensimmäinen sinulle sopiva vapaa aika!

Tennis-kentän varaukset ja tiedustelut:

Kisakallion vastaanotto

(019) 31511

1. Ota yhteyttä

Jäähallin varaaminen onnistuu vain puhelimitse,
koska haluamme varmistua että halli on miehitetty ja kaikki palvelut (alkuverryttelytilat, pukukopit, lajisi vaatima kalusto) ovat käytössäsi.

Jäähallin varaukset ja tiedustelut:

Jenni Korhonen, avainasiakasvastaava

+358 44 584 9122

1. Ota yhteyttä

3. Beach volley -kentän varaaminen onnistuu vain puhelimitse. Ole reippaasti yhteydessä asiakaspalveluumme, niin katsotaan ensimmäinen sinulle sopiva vapaa aika!

Beach volley -kentän varaukset ja tiedustelut:

Kisakallion vastaanotto

(019) 31511

1. Valitse saapumispäivä

Valittuna:
Valitse saapumispäivä
Hakutuloksia (0 kpl)
Vapaana
Valittuna
<< Uusi haku

Tapahtumakalenteri

Tapahtumatyypit

Voit suodattaa tapahtumia valitsemalla yhden tai useamman tapahtumatyypin. Saat lisätietoa tapahtumasta klikkaamalla sitä kalenterissa.

Leirit ja lomat

kesäkuu 2018

ma ti ke to pe la su
28. 29. 30. 31. 1. 2. 3.
4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
11. 12. 13. 14. 15. 16. 17.
Laura Lepistön kesäleiri 2018
18. 19. 20. 21. 22. 23. 24.
Laura Lepistön kesäleiri 2018
Tyttöjen GHC-leirit
25. 26. 27. 28. 29. 30. 1.
X

Laura Lepistön kesäleiri 2018

Alkaa
17.6.2018
Päättyy
20.6.2018

Laura Lepistön Kesäleiri Kisakalliossa!

Leirille voi tulla minit, sillmut, debytantit, noviisit, juniorit, seniorit, alue-ja SM-sarjalaiset ja taitajat, jotka haluavat asiantuntevaa ohjausta ja henkilökohtaista valmennusta huippuvalmentajien johdolla. Jääharjoitusten lisäksi oheisharjoituksina monipuolisesti mm. tanssia, lajioheisia sekä kehonhuoltoa. Oheisohjelmasta vastaavat Kisakallion ammattitaitoiset liikunnanohjaajat. 

Leirillä käsitellään kisateemoja, valmentajat antavat vinkkejä kilpailuihin valmistautumiseen sekä esiintymiseen, ja palautetta kisaohjelmista. 

Kesäleirille ovat tervetulleita kaikki Tinteistä Senioreihin. Luistelijat jaetaan ryhmiin taitotasonsa mukaan

Taitoluisteluleirien päävalmentajana toimii Laura Lepistö. Valmentajina on mukana mm. Krista Kitti, Henna Hietala sekä Elina Järvinen.

Tervetuloa Laura Lepistön leirille Kisakallion urheiluopiston jäähalliin 17.-20.6.2018.  

Leirin hinta: 455 €/henkilö.
Sisältäen: majoituksen täysihoidolla, valmennuksen ja yövalvonnan.

Varaa leiri tästä: Varaa

Lisätietoja >> Täynnä
X

Tyttöjen GHC-leirit

Alkaa
18.6.2018
Päättyy
20.6.2018
Hinta
255€

Tyttöjen GHC-leirit
Kisakalliolla Kesä 2018


GHC-leiri ja GHG-leiri maalivahdeille
F- D- juniorit 

Tervetuloa aloittelevat kuin kokeneemmatkin tyttökiekkoilijat!

Lataa esite (jpg)

 

Lisätiedot: 
Tuula Puputti
Tyttökiekon kehittäjä, Suomen Jääkiekkoliitto
tuula.puputti@finhockey.fi
040 5429 540

 

Varaa

Kisakallio tiedottaa

Ajankohtaista

Liikunta työhyvinvoinnin perustana 16.2.2018
Kisakallion Health Skills -asiantuntija Aki-Matti Alanen

Liikunta työhyvinvoinnin perustana

Suurin osa ihmisistä suhtautuu liikuntaan ja liikkumiseen positiivisesti ja tunnistaa myös sen tärkeyden omaa terveyttä ja näin myös omia arvoja tukevana toimintana. Olennaisia syitä siihen miksi tämä ei kuitenkaan johda toimintaan ovat seuraavat.

1. Ihmiset uskovat että muutos liikuntatottumuksiin tehdään kertaheitolla – maksimitehotreenit käyntiin ja kesäksi kuntoon, ehkä jopa sixpäkki kaupanpäälle

2. Muutospaine liittyy liikaa ulkoisiin motivaatiotekijöihin, kuten esimerkiksi siihen mitä toiset ihmiset ovat mieltä. “Kaikki treenaavat kuntosalilla tavoitteenaan isot ja näyttävät lihakset – hankin siis salijäsenyyden”

3. Mielikuvat omasta suorituskyvystä ovat 20-v vanhoja. Kun mielikuva ja todellisuus eivät kohtaa, on seurauksena suuri pettymys.

Aivan ensimmäisenä lähtökohtana muutoksen tekemisessä omiin liikuntatottumuksiin on realististen tavoitteiden asettaminen. Kirjaa itsellesi ylös mitä haluat saavuttaa ja millä aikavälillä. Kun tavoite on kirjattu, mieti vielä onko se realistinen. Tavoitteen täytyy olla sellainen että pidät sen saavuttamista itse mahdollisena. Tämän jälkeen äärimmäisen tärkeää on valita sellainen liikuntamuoto, josta itse nautit. Ei naapurin, työkaverin tai julkisuuden henkilön suositusta. Laji voi olla itsellesi aiemmin tuttu tai täysin uusi. Uudet liikuntamuodot toimivat silloin hyvin jos/kun niissä tapahtuu uuden oppimista ja seurauksena on osaamisen tunne. Tämä on erittäin suuri liikuntamotivaatiota lisäävä tekijä. Viimeisenä muttei vähäisimpänä on säännöllinen tsekkaus siitä mitä vaikutuksia liikunnan harrastamisella on omaan hyvinvointiin. Tämän voi tehdä käyttämällä hyväksi mittareita tai sitten puhtaasti omia tuntemuksia. Näin saat linkitettyä aikaansaadut muutokset myös terveystekijöihin.

Lopuksi haasteena kaikille lukijoille. Nyt kun talvi näyttää olevan etelässäkin parhaimmillaan ja talviolympialaiset alkavat, niin käy kokeilemassa vähintään viittä talviolympialaislajia. Mieluusti sellaisia joita et ole vähään aikaan tehnyt tai kokeillut koskaan. Ulkojäät ovat kunnossa, samoin ladut ja pulkkamäet. Esimerkiksi lasten kanssa vietetty 2h pulkkamäessä (=kelkkailu) on hapenottokyvyn ja lihasvoiman kehittämisen kannalta erinomainen valinta. Samalla tulee vietettyä arvokasta aikaa lasten kanssa ilman syyllisyydentuntoa siitä että oma kuntoilu on pois perheen yhteisestä ajasta.

Parantunut suorituskyky vaikuttaa positiivisesti jaksamiseen myös työssä. Muutokset tapahtuvat kuitenkin pikkuhiljaa, eli ole itsellesi armollinen ja malta odottaa positiivisia vaikutuksia. 

Aki-Matti Alanen, johtava asiantuntija Skills palvelut, Kisakallion urheiluopisto

Kirjoitus on julkaistu Work Goes Happy -tapahtuman blogissa. Kisakallio on mukana 15.3. Helsingin Wanhassa Satamassa pidettävässä tapahtumassa ja pidämme siellä myös oman koko päivän mittaisen workshopin, jonka aiheena on motivaation merkitys oman hyvinvoinnin vaalimisessa. Tapahtuma on kaikille avoin ja siihen osallistuminen on ilmaista.

Tutustu tapahtumaan ja tule mukaan: Work Goes Happy 15.3. Wanha Satama - ilmoittaudu tästä

Health Skills